Inscripció al congrés

Obert el període d’inscripció al Congrés

Fins el 15 d'agost s’aplicarà la tarifa d’inscripció anticipada.

 

Quotes

Membres de l’AICENo-membresTarifa reduïda (*)Dates d’inscripció
Inscripció anticipada300€350€200€Del 15 de gener
al 15 d’agost de 2014
Inscripció estàndard350€400€225€Del 16 d’agost
al 13 de novembre de 2014

 

(*) La tarifa reduïda s’aplicarà als delegats de països amb PIB menor de 1.000 dòlars per càpita, segons dades del Banc Mundial.

 

Informació d’interès:

 

La quota d’inscripció inclou:

• Dinars de treball

• Cerimònia de benvinguda i cloenda

• Pauses-cafè

• Sopar de celebració del Vint anys de ciutats educadores

• Trasllat a les visites d’experiències d’inclusió

• Materials i documentació del Congrés

• Accés als tallers, speaker’s corner, sessions plenàries i taules rodones

• Accés a la zona expositiva

 

Formulari d’inscripció

Per inscriure’s, haurà d’emplenar el formulari d’inscripció online actiu a la web oficial del congrés.

 

Mètodes de pagament

Pot realitzar el pagament de la inscripció mitjançant targeta de crèdit o transferència bancària. Al final del procés d’inscripció online podrà escollir l’opció de pagament més adequada a les seves necessitats:

a) Targeta de crèdit: S’accepten les modalitats de targeta: VISA , VISA ELECTRON i MASTERCARD. Per a pagaments amb AMEX o altres modalitats contactar amb la Secretaria Tècnica del Congrés.

b) Transferència bancària: És imprescindible enviar el justificant de pagament a la Secretaria Tècnica (info@int-meetings.com). En el moment de realitzar la transferència bancària haurà d’indicar com a concepte el número d’identificador i / o el nom del delegat/da.

No s’accepten els xecs com a mètode de pagament.

Totes les comissions bancàries seran a càrrec de l’emissor, hauran de tenir-lo en compte perquè no es dedueixin en la quota d’inscripció. Els pagaments que no coincideixin amb el cost íntegre de la quota d’inscripció no es consideraran vàlids.

 

Confirmació

Només es consideraran confirmades les inscripcions degudament pagades.

Rebrà un correu electrònic de confirmació un cop l’organització hagi validat el pagament. Revisi els correus a la safata d’ entrada i comprovi sempre les seves dades.

 

Atenció al delegat

Per a la seva comoditat, la Secretaria Tècnica del Congrés està a la seva disposició per tot el que necessiti. Desitgem que la seva estada a Barcelona sigui confortable i gaudi de la nostra ciutat.

• Correu electrònic de contacte : info@int-meetings.com

• Telèfon : 0034.931.868.481

• Telèfon nocturn : 0034.618.744.628

 

Visat

Pot sol·licitar la carta d’invitació a la Secretaria Tècnica del Congrés (info@int-meetings.com).

 

Factures

La seva factura serà enviada de forma automàtica un cop validat el pagament. Pot sol·licitar la factura i / o modificacions a la Secretaria Tècnica del Congrés (info@int-meetings.com).

 

Recollida d’acreditacions

Podrà recollir la seva acreditació, documentació, bossa i certificat d’assistència del Congrés a la Secretaria Tècnica del Congrés.

 

Horaris Secretaria Tècnica:

• 12 de novembre – 16.00 a 20.00

• 13 de novembre – 08.00 a 20.00

• 14 de novembre – 08.00 a 19.00

• 15 de novembre – 08.00 a 17.00

Li recomanem la recollida de documentació el dia 12 de novembre.

Durant el procés de recollida de documentació és important que tingui anotat el seu número d’identificador (localitzador).

 

Cancel·lació i reemborsaments

Les cancel·lacions hauran de sol·licitar-se per correu electrònic a la Secretaria Tècnica del congrés (info@int-meetings.com). Tots els reemborsaments seran efectuats un cop finalitzi el congrés.

- Fins al 9 de setembre – Es retornarà el 100 % de la seva quota d’inscripció excepte les despeses de gestió i comissions bancàries ( 35 euros ).

- Del 10 de setembre al 11 d’octubre – Es retornarà el 50 % de la seva quota d’inscripció excepte les despeses de gestió i comissions bancàries (35 euros).

- A partir del 12 d’octubre – Sense reemborsament.

 

Inscripcions in situ

Podran realitzar la seva inscripció in situ. L’organització habilitarà una quota d’inscripció in situ. L’import d’aquesta quota serà superior a les quotes en línia. Podrà realitzar el pagament i la inscripció a la zona de secretaria tècnica . Els mètodes de pagament acceptats seran targeta de crèdit , transferència bancària i diners en efectiu.

La taxa turística no està inclosa en el preu de les habitacions i haurà de ser abonada a la sortida de l’hotel. Aquesta taxa varia segons el període de l’any i la categoria de l’hotel.

 

Grups

Per a grups de més de 7 persones contacteu si us plau amb la Secretaria Tècnica. S’habilitarà un link de registre específic per a la seva comoditat (info@int-meetings.com)

 

Int Grup SL B65695256

C. Blanco 42, Local 2, 08028 Barcelona

Inscripció al Congrés

· Podeu inscriure-us al Congrés i trobar opcions d’allotjament a través d’aquest enllaç